29/1

       2012-01-29 | 16:05:44 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

kopplat in den bärbara datorn i skärmen på skrivbordet, laddat upp med äpple, cashewnötter och vatten. Har jag fått nånting gjort än? Svar nej. Har en argumentativ text som ska redovisas på engelskan på onsdag och en läslogg soms ska in i morgon, också engelska. Har varit och övningskört både idag och igår, inga större skador skedda iallafall. På tisdag fyller mamma år, så vi ska fira henne på lördag.. Jag som skulle på lokalfest. Bad mamma att vi kunde ha gäster på söndagen istället, men nej då ska jag jobba. Suck. Har tatt min astma-medicin idag och fyfan vad jag skakar. Kunde bara ro i 10 minuter idag pga att jag mådde dåligt. Gaah!!





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?