after afterall

       2012-01-22 | 22:11:17 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

Förstår inte vad som har hänt med min plugglust. Okej jag menar inte att jag nån gång tyckt det var kul att plugga, men hdiuophfuhdj. Har inte ens öppnat dokumentet med projektbeskrivningen, eller räknat mer än 3 tal i matteboken eller brytt mig om att göra nånting vettigt, nejnej. Nytt schema startar imorgon. Kvart över åtta till halv fem. MHM love my life. 3 timmars rast också som kunde spenderats hemma, sovandes. Ahh. Life is good. Okej nej nu ska jag sluta sura! Tyckte att mamma förtjänade att slippa dammsuga idag, så jag gjorde det åt henne. Jag är så snäll. Det är ungefär vad jag har gjort idag om man bortser från att spela spel på mammas iPad och lullat runt. Nu ska jag gå och hämta vatten och äpplebitar, mMm.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?