händelserik dag, eller?

       2012-01-02 | 23:14:15 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

jag har haft sån sjuk huvudvärk hela dagen som vägrar släppa, så därför tänkte jag sova snart eftersom det känns som den enda utvägen. Men först ville jag blogga lite för att inte komma in i ännu en "icke-blogga-för-exakt-ingen-anledning-period" bra va? Som sagt (skrivet) har denna dag inte varit den bästa, slöat framför dator och tv, inte ätit lunch förens halv 3 och lite sådant. Jag har även lyckats bli av med min mobiljävel SOM råkade få slut på batteri under natten. Har letat överallt och engagerat hela familjen, men den är spårlöst borta. Så jag får väl titta ut en ny mobil och skapa ett nytt nummer evenemang på facebook, sådana som alla älskar. Pappa har redan ringt och spärrat nummret så även om jag hittar mobilen så kommer jag få nytt nummer inom 4 dagar, u-n-d-e-r-b-a-r-t!! Tur att man är rik, typ. Satans mobiljävel, ahhh att jag inte laddade den.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?