here it goes again

       2012-01-25 | 22:18:28 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

nu har ännu en onsdag passerat och halva veckan är avklarad! Hade en tanke på vad jag skulle skriva, men det glömdes bort... Ajja. Helt okej skoldag, matte och engelska. Hade lite 96;or på besök, skrämde bort dem lite med QP (PQ?) formler och sådant hehe. På engelskan var vi 7 pers, som vi alltid kommer vara på onsdagar numera, nice! Vi skulle ha en debatt om hemlösa, samhället vs individen. Vi fick spendera tiden lite som vi ville, så jag och ida gick till subway och tänkte genom lite vad vi skulle säga. Sen bussen hem, pluggade lite, somnade, åt, kollade chuck och nu bloggar jag - no shit sherlock. Tänkte bli klar med redovisningen idag, så jag har hela dagen ledig imorgon. HELA DAGEN. (natta, kommer tänka på dig jag lovar och jag vet att du kommer tänka på mig med när du har massa lektioner hehe puss!). Nej nu ska jag stänga av facebook, logga ut från msn och sätta i hörlurarna & KÖTTA. Fokus emma, fokus. Är så töntig.






Postat av: Natta

fuuuuck youuuuuuuuuu

/ 2012-01-25 / 22:42:15 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?