If it makes you feel much better, at least we’re going down together

       2012-01-19 | 22:31:36 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

orkade inte åka till skolan idag, 2 timmars tyska -> 1 timmes väntan på bussen lät inte särskillt lockande hehe. Istället sov jag till halv 2, gick upp, lagade mat och såg det nya avsnittet av one tree hill. Sen fastnade jag framför tvn och grät litta till OC, när ryan åker tillbaka till chinos och seth seglar iväg och hallelujah spelas. Ibland blir det bara för mycket alltså. Igår 23:50 blev jag klar med uppgifterna, 9 till godo. Kanske borde jag ha börjat tidigare. Nu har jag inget mer att plugga förens på söndag, najs! Det nya schemat skulle ha kommit upp igår, men det syns fortfarande inte på schemasidan, suck. Imorrn blir det köpenhamn med klassen = noll lektioner. Framför allt noll tyska, wiiho!!





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?