to love someone you gotta be someone you love

       2012-01-06 | 21:53:58 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

de senaste dagarna har jag tränat lite i garaget (vi har en roddmaskin där ute). Har satt 15 min / dag som mål, åtminstonde tills skolan börjar, synd att jag inte började med det tidigare höhö. Annars då? Nä de va nog allt som hänt sedan senast. Har rensat bland musiken på datorn, tänkte ta tag i dedär nu. Just nu är jag på "one tree hill mappen". Sorgligt. Över 500 låtar så känner att det kanske är lite väl mycket, dock underbar musikstil så det blir svårt att rensa. Kalla mig nörd, det tar jag gärna för mitt älskade oth ♥. Alla låtar har sin betydelse för serien och att lyssna på dem får mig att vilja se om alla säsongerna igen! Om 6 dagar börjar säsong 9, finally!!

Har tänkt lite på hur lite jag gjort detta lovet, visst det är skönt men jag har vänt upp och ner på dygnet. Det suger. Har inte fotat på evigheter. Inte shoppat på hela lovet heller! Och nu är det snart slut.. Buhuu.
lite trevligt jag fått till jul, bara glömmt visa bilden...





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?