when you're lost in love, you never wanna find the way out

       2012-01-12 | 23:07:50 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

skola 9.20 - 11.20 -> statsbiblioteket för att låna böcker till engelskan, blev 3 st.. kunde inte bestämma mig när jag var stressad -> bussen hem -> nudlar och one tree hill SÄSONG 9 (!!!!!) -> plugg -> körskolan för 3 timmars föreläsning. Bara så ni vet liksom. Nu har jag precis packat ner lite party & sov kläder, för efter skolan imorgon bär det av till Höllviken för att festa sen sova där! Whoop whoop. Problemet är bara att jag ska möta upp Emma som slutar träna vid 5, när jag slutar 4... Nu blir det ett chuck avsnitt till innan jag somnar. Imorgon väntas en bussresa 06:21, yeey.
hade inte varit helt fel att vakna till varje morgon, gaah ♥




Postat av: den bästa som finns

Jag bara skoja!! 07:21 går bussen hehe

/ 2012-01-12 / 23:51:26 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?