hemma igen!

       2012-07-03 | 11:32:06 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

Åh jag känner mig så blek redan. Och frusen. Har ångest. Efter nästan 2 veckors intag av pizza, pasta, pommes, efterrätter & annat onyttigt ska det bli skönt att träna idag. Ska möta upp camilla om cirka 2 timmar för att prata om vad som hänt när jag varit borta & svettas litta, mums. Måste också tillägga att jag verkligen är sämst på att få saker gjort. Ingen nyhet direkt. Men jag har en hel lista på vad som ska göras och ändå så går det i snigelfart. Ja okej jag har sommarlov och de är tid för att chilla. Men vissa saker måste man få gjort (typ som att organisera hårddisken bättre). Ajja, livet rullar på. Ciao!
 





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?