måndagen den 30 juli

       2012-07-30 | 23:09:26 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

gjorde en smoothie på lättkessela, morötter, mandlar, havregryn, äpple, citron, kardemumma & ingefära såhär på kvällen. God var den! Har fastnat för detdär med smoothies, så enkelt och gott att göra. Iallafall, jag och linnea skulle tränat imorse men när jag vaknade och kollade på klockan, var bussen antagligen redan 2 busshållsplatser ifrån. Så istället tog jag tillfället att dra mig ur sängen för att få mer ut från dagen. Åt frukost till de 20 minuter jag hade kvar av filmen jag tittade på igår, sedan stack jag och mamma till IKEA. När vi ätit lunch för otroliga 25 kronor begav vi oss till entré för att titta lite, fick med mig ett par skor, mysshorts, ett linne & en träningströja hem. Halv 3 hämtade vi upp linnea påväg till gymmet. När vi kämpat klart var det verkligen skönt med en kall dusch! När jag kom hem stod middagen serverad på bordet, sen träffade jag natta i ösregnet för att smida planer inför morgondagen. Då ska vi nämligen till grannlandet! Shit asså, efter detta inlägget låter jag som en busy woman.. najs. Efter shopping, träning och promenader har jag nu galet ont i benen. Träningsvärk imorgon känner jag på mig! Nu blir det film.
 





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?