söndagen den 29e juli

       2012-07-29 | 11:31:32 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

Startade dagen med ett glas smoothie som blev över från gårdagen & min dagliga multivitamintablett. Nu ska jag snart dra mig ut på en powerwalk & ta en efterlängtad dusch. Kerstin (farfars fru) kommer hit för att fika med oss vid halv ett, sen ska jag övningsköra med pappa. Får hoppas att jag gör framsteg idag haha! Ska även hinna med att jobba 15-22. Det var min söndag det. I förrgår satt vi några töser och kille på stranden och chillade, till halv 12 nån gång. Då var det kallt. Jag som bara hade shorts och tröja som det blåser rakt genom, smart tjej. Så nu har jag skaffat mig en liten förkylning, toppen! Jättekul, verkligen. Ajja, på med träningskläderna nu då! 
 
bjuder på lite sommarbilder nu när regnet öser ner där ute..




Postat av: natta

Snygg design och den sista bilden var fin. God natt!

Svar: tack... och moget haha
eemmaalarssoon.blogg.se

/ 2012-07-30 / 00:46:01 / http://jagharingenblogg.bajs.se

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?