nytt till kroatien

       2012-06-18 | 23:08:02 | KOMMENTERA HÄR! (0) | SHOPPING

1 par shorts | 2 st läppglans | volympuder | örhängen | vit enkel t-skirt med knappar där fram | linne med fjäril på | rosa tröja med ficka framtill & låg rygg | vit tunika med virkade blommor | grön t-skirt med text | svart t-skirt med kors på.

Nice med rea! Ynka 641 kr fattigare, men 7 plagg + lite annat rikare! Ligger i sängen och myser till min one tree hill spellista med jordgubbar. Taggar inför nästan 2 dagars bilresa & 12 dagar i solen åhåhåh! Var iallafall i malmö med pernilla tidigare idag. Kom dit halv 3, provade alla möjliga kläder, käkade lunch & sprang i regnet. När pernilla började vandra till sitt tåg, tänkte jag gå in i lite fler affärer. Men nej där va stängt. Så kollade upp när min buss gick... Såg att jag missat den förra med 1 minut & nästa gick en timme efter. Yey. Ajja, nu ska jag kolla på nått random HIMYM-avsnitt innan jag deckar!





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?