drive by

       2012-03-17 | 16:53:08 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

har fullkomligt tappat kontrollen över min röst nu alltså, gör aasont och låter som en hes åsna i målbrottet, typ. Igår satt jag i skolan fram till halv 4, sen gick jag, pauline & ida in på chinabox och åt lite. Jag skulle nämligen vänta på att emmas träning skulle ta slut, så snälla kåmpisar jag har som gör mig sällskap till nästan halv 6 alltså! Sen bar det av till höllviken för att fixa sig -> dra sig tillbaka till 50talet & grease. Störtskönt folk, bra musik och bra humör under hela kvällen! Somnade vid 5 på morgonen & vaknade upp 4 timmar senare av morgonpigga grabbar i köket. Ajja, skitkul hade jag iallafall! När jag kom hem vid halv 1 deckade jag i soffan och nu känner jag att en dusch hade suttit sååå fint!!





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?