tisdagsångest

       2012-03-06 | 11:31:33 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

åhåhåh jag vill ut och fota. I kvällsljus eller motljus. Men min kära snygga underbara fina vän natta (som brukar va min "modell") vet inte om hon orkar det. Jag menar komigen?!?!?!! Ja jag försöker få henne att få dåligt samvete nu, för jag vet att hon läser detta. Ja men annars då? Jo jag satt uppe lite länge igår och redigerade en film till ett skolarbete. Hann inte bli klar. Är så hopplös ibland, kan aldrig göra något snabbt för att "få det gjort".

Som med en bok som jag läser på engelskan. 143 sidor kvar. Bokjäveln skulle va utläst förra veckan, men läsloggen på nästa onsdag. Då tänkte jag att jag ville ha det gjort innan helgen. Kommer jag bli det? Nej. Läste nyss genom allt jag skrivit och förstår inte hur jag kan ha några läsare kvar överhuvudtaget. Ikväll blir det kinamat, woho!






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?