99 times

       2012-03-10 | 22:47:39 | KOMMENTERA HÄR! (0) | KREATIVITET

har gjort om lite i min hylla på rummet, kände att konfirmations-grejorna bara tog upp onödig plats hehe

för en gång skull vann rätt låt i melodifestivalen! Första gången jag såg det detta året, kände att finalen borde man ju ändå se. Nu har jag dukat upp med apelsin, äpple, nötter & stort glas citronvatten! Börjar känna mig liite förkyld efter promenaden med natta innan, så laddar upp med vitaminer och sådant.

Skrev ju tidigare i veckan att jag inte hade någon praktikplats. Det har jag inte nu iheller, men nästan. Jag och Ida i min klass har fått i uppgift att göra lite filmer och fota lite i skolan. 95;orna har sina projekt i socialt entrepenörskap nu, alltså att de ska samla ihop pengar till välgörenhet på olika sätt. Då har vi fått i uppgift att dokumentera detta! Så det "räknas" som vår praktikplats istället, asnice! Sedan har jag fått plats åtminstonde 1 vecka hos en fotograf och dessutom 3 ämnen att skriva 3 sidor vardera + redovisa om praktiken. Men eftersom vi knappast kommer spendera 6 timmar i skolan åt att fota varje dag kommer jag ha tid till det också hehe. Nu ska jag se 90210 innan detta inlägget blir för långt!





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?