blessed

       2012-03-26 | 21:09:59 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

känslan när man har något att göra/plugga som inte är särskillt vikigt och egentligen inte behövs göra, men de är ändå bäst om man gör det. För egentligen kan jag ju lika bra göra det imorgon. Den känslan suger. Har nämligen lite grejer till apu;n att göra/planera. Men när jag väl sitter där med word-dokumentet försvinner alla idéer jag just hade i huvudet.


I lördags var mina föräldrar iväg, så då stack jag och natta och handlade frukt, grönsaker och dippa. Lite för mycket till och med. Men det var asgott iallafall! Det är kvällar som den man inser hur skönt det är att ha en vän som man varit med om så mycket med. Som man kan vara sig själv med till 100%. Prata om allt mellan himmel och jord. Skratta åt gamla minnen. Som man bara kan fortsätta där man slutade förra gången (okej dedär va lite komplicerat). Men ja, natta forever! Hahahaha.............. Måste få va lite gay ibland.



det var godare än det ser ut





Postat av: Nathalie

Hahaahahahahahahah Natta forever!!!!!!!!!!!1 ahahahahaahah hade glömt det :')

/ 2012-03-27 / 19:40:45 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?