lördagen den första september

       2012-09-01 | 20:55:50 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

Kände för att klaga lite, då kom jag på att jag faktiskt har en blogg. Åh jag är så irriterad på allt, besviken och arg. För det första har skolan börjat igen, vilket den inte hade när jag skrev här sist. Helt okej schema faktiskt. På måndag ska vi prova våra studentmössor!! Gal1. Har lite plugg att ta tag i också, fotouppgift, skriva referat & webbdesign. Men skjuter fram det litta. Denna veckan har jag varit sjuk, usch. En riktig förkyldning med huvudvärk och feber på köpet! Har inte kunnat träna, får abstinens. Tvingade mig genom nästan hela skolveckan, var hemma igår. Nu är jag på bättringsvägen & hoppas på ett träningspass på tisdag. Tänkte dra mig mot köket nu för att göra morotschips! Sedan ska jag se nått avsnitt av akward säsong 2, härliga lördag. 
 






Postat av: Anonym

tisdag låter bra :D

/ 2012-09-01 / 20:58:40 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?