onsdagen den 12e september

       2012-09-12 | 23:14:40 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

ja, jag tänkte att det kanske var dags att skriva något här. Inte för att det finns så mycket att skriva, men ändå. Det där jag skrev förra gången, för en vecka sedan ungefär.. om att bli frisk & sätta igång med träningen, sket sig ganska rejält. Inte förens nu har jag börjat friskna till. Har alltid varit något. Sedan kan jag också erkänna att mycket har varit ursäkter & undanflykter men det är ju en annan sak. I söndags skulle jag ut på en powerwalk, men kroppen var inte riktigt redo än. Idag tog jag en runda på 7 km, så skönt! Kallt som fan dock. 

På måndag ska vi i klassen ut på praktik, ska träffa någon i Lund imorgon för att presentera mig. Får hoppas att det går bra! Vill inte vara hemma i 6 veckor. Annars är det mest bara pluggande & tv-tittande som mitt liv går ut på. Måste som sagt komma igång igen. Sen på fredag blir det Höllviken efter skolan & jobb på söndag! Nu: sängen.




Postat av: natta

Jag måste säga att det var väldigt fyndiga rubriker du har börjat med. Hihihihi

/ 2012-09-15 / 13:07:17 / http://jagharingenblogg.bajs.se

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?