god jul?

       2010-12-24 | 13:29:21 | KOMMENTERA HÄR! (1) | PERSONLIGT

jahapp, julafton idag då.
Lite så känns det faktiskt. Jag har ingen julkänsla överhuvudtaget! Jag vet redan att jag ska få en systemkamera (som jag är jätteglad över) men den ska vi åka & köpa på mellandagsrean. Om den inte finns på mediamarkt så måste jag vänta tills MÅNDAG! Sen känns det inte jättekul att alla ska öppna paket utom jag, utom typ ett kuvert med pengar. Jag måste erkänna att jag skäms lite över att känna såhär, det är ju jul förfan!

Det är nu vid juletid som jag märkt att farfar & farmor verkligen är borta..
Nu förra året åkte familjen iväg till kusinerna, sen kom farfar, kerstin, farmor & carl dit och jag hade ingen jävla aning om att jag bara skulle ha kvar kerstin & kusinerna kvar, för carl har ju flyttat. Mormor och morfar & morbröderna finns ju kvar. Borde kanske vara glag för de?
Ahhh fuck it

vet inte ens vad jag skriver om längre, tårarna bara rinner. Nej nu ska jag skärpa mig, ta en lång dusch och hoppas på att det blir bättre när vi ska se kalle anka.




Postat av: Potatooo

Du kan ju alltid kolla på den bilden på mig så kan jag roa dig lite =) <3

/ 2010-12-24 / 14:09:45 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?