3oh!3

       2010-07-29 | 21:11:37 | KOMMENTERA HÄR! (0) |

har lyssnat på 3OH!3 hela dagen, deras nya platta är gryyym & de flesta låtar från den gamla skivan är också bra, eller hur pernilla ;> ? HAHA vår konversation på msn innan:

-   єммαα. ' (*)  säger: ORGASM PÅ ALLA 3OH!3’S LÅTAR, TYP.

-  pernillaolsson. säger: amen NEJ

-   єммαα. ' (*)  säger: amen JO

-  pernillaolsson. säger: 3oh!3 är sååå förra året ;) hahaha

-   єммαα. ' (*)  säger: OCH ?

-  pernillaolsson. säger: DE ÄR INTE SÅ BRA SOM DU TROR. ALLT ÄR EN LÖGN. EN LÖGN. EMMA.

-   єммαα. ' (*)  säger: SÅ DU TROR JAG BRYR MIG OM VAD DU TKR OM DEM VAVAVA?

-  pernillaolsson. säger: OCH DU TROR DU KAN SLÅ MIG VA? SKA VI SLÅSS??? VAVAVAVAVAVA?

-   єммαα. ' (*)  säger: JAG HAR INTE SNACKAT OM ATT SLÅ, SKA DU HA EN BOX ?

-  pernillaolsson. säger: EN SÅN IHÅLIG. SKULLE INTE TRO DE VA?

-   єммαα. ' (*)  säger: KANSKE BAG IN THA BOOX?

-  pernillaolsson. säger: JAG VILL INTE HA EN FUCKING VÄSKA. MEN VISST. DIN JÄVLA HEDGEDOG

-   єммαα. ' (*)  säger: HAHAHAHA

-  pernillaolsson. säger: SKRATTA INTE ÅT MIG DIN APA

-   єммαα. ' (*)  säger: "ok"

-  pernillaolsson. säger: VA VILL DU VAVAVAVVAAVVAVA?

-   єммαα. ' (*)  säger: du börjaar bli leskig manneyn, shiiii

-  pernillaolsson. säger: jag flippar bara mannen, ey chilla i dippsåsen va?
okej,okej jag erkänner.. Deras senaste album är ganska så great (Y)






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?