tomt.

       2010-07-30 | 15:09:32 | KOMMENTERA HÄR! (3) | PERSONLIGT

Jag vet inte vad det är med mig längre, allt känns så tomt. Jag har inga problem med familjen, inga vänner som sviker, jag klarar mig ensam. Men ändå så finns den där, saknaden. Av att ha någon som säger att jag faktiskt duger som jag är, någon som håller min hand när jag är ledsen och skrattar med mig när jag är glad. Någon som ligger brevid i sängen när jag vaknar. Även om jag säger att jag är okej, jag mår bra så finns det dagar som jag känner mig riiktigt ensam. Där allt påminner mig om hur jävla sant det är..

Hade egentligen tänkt skriva en låång patetisk text om detta men om jag ska vara ärlig orkar jag inte.





Postat av: Josse Kussen

Du duger som du är söte! <3

Tänk inte nåt annat

/ 2010-07-30 / 16:55:17 /
Postat av: j

Jag vet PRECIS hur du känner dig. Vänner säger 'ha tålamod, du kommer hitta någon bla bla', men jag orkar inte vänta längre. Undrar varför det ska vara så svårt för mig när andra inte ens behöver anstränga sig, och det känns som ingen förstår

/ 2010-07-30 / 17:15:43 /
Postat av: duvet hon dära pernilla

VI ÄR SÅ LIKA DU OCH JAG. SAMMA KÄNSLOR OCH TANKAR.



- jag menar de faktiskt haha, fast jag är nt på serre-humör idag så jaa du vet hur de blir då :D



PUSS (L)(L)(L)

/ 2010-07-30 / 17:19:04 / http://pernillaolssonn.blogg.se/

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?