2/4

       2011-04-02 | 15:07:12 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN


jag blev ganska så lycklig när jag såg klassens nya scheman, äntligen har vi inte det sämsta schemat hihi.

Första april igår då ja, jag lyckades hålla mig "imun" från att bli lurad, tror jag iallafall haha! Mina planer för denna lördag har blivit aningen ändrade... Även om vädret är underbart (satt ute på terrassen och åt lunch idag, najs) så blir det ingen fotografering. Har nämligen inte tid, vaknade vid tolv -> åt lunch -> tömde diskmaskinen & woops så var klockan TRE!! Vi ska gäster vid 5 och har fortfarande inte dammsugat / duschat / fixat mig / rullat upp persienerna för fönstret på mitt rum / bäddat / hjälpt till med maten / plockat upp alla kläder från golvet / fått ordning på mitt sminkbord! De två sista sakerna kommer att ta vääldigt lång tid, så borde sätta igång nu...





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?