allt känns bak & fram, in & ut, upp & ner

       2011-04-11 | 15:13:30 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

sitter och väntar på att det blåa nagellacket ska torka så jag kan leka duktig flicka och tömma diskmaskinen. Efter det så ska jag platta håret, sminka mig och ta på mig arbetskläderna & äta så det är gjort. För att senare se OC -> bege mig till konsum. Vaknade kl. 9 idag så jag har hunnit räkna matte, plugga på glosorna i engelska, städat mitt rum, tränat, haft mensvärk och huvudvärk. Okej dedär lät kanske inte så jätte mycket men jag är inte så effektiv av mig hehe... Nä, nu måste jag fortsätta vidare! Får bli ett tråkigt inlägg utan bild... För jag orkar inte leta efter någon!





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?