äntligen klar! :D

       2011-04-30 | 01:22:22 | KOMMENTERA HÄR! (3) | KREATIVITET


designen blev klar för typ en timme sedan & jag är nöjd! Ganska så stor skillnad mot innan & det va lite det som var meningen haha! Lyckades äntligen att centrera bloggen & få ett streck under datum och tid. Gjorde även ett "galleri" där jag kommer lägga upp alla mina bilder från olika tillfällen. Den sidan är inte 100% klar än men det kommer väl. Såklart kommer jag säga till när sidan uppdateras o.s.v. och många av bilderna kommer att komma upp här på bloggen också. Men jag kände att det hade varit en kul grej med ett galleri! Nu är jag riktigt trött så ska se ett avsnitt av OC för att sen sova. Imorgon ska jag jobba, wiiiho!

om den nya designen inte syns, uppdatera sidan / tryck på F5 & tack hampus för hjälpen hihi! :D




Postat av: skit du i de

SÅÅÅ JÄÄÄVLA NICE!

/ 2011-04-30 / 01:35:48 /
Postat av: Natta

Wow vad snygg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 behåll denna länge, såhimla ljus och härlig! riktigt fin!!!!!!!!!!!!!

/ 2011-04-30 / 09:40:38 /
Postat av: moa

Sjukt snygg!! verkligen!

sv: HAHAHA! Ja, det lät ju verkligen lyckat ;) Men jag har ärvt mina sy kunskaper av min kära mor, så det är ju rätt bra :')

/ 2011-05-02 / 19:42:08 / http://jagharenrosacykel.blogg.se/

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?