2011-04-18 | 14:47:36 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

sitter på altanen och njuter av solen tillsammans med min underbara spotify-lista. Har precis druckit upp ett stort glas o'boy och funderar på om jag ska träna idag eller skjuta upp det till en annan dag, jag menar det är inte varje dag solen är framme så det kanske är bäst att passa på... Hmm... Det hade också vatt najs att ta en runda med kameran, är så galet foto-sugen. Visst jag har fotat en hel del i trädgården... men hur kul är det haha?! Egentligen skulle jag varit i lund med nilla just nu & ha spenderat pengar på massa kläder, men riktigt så blev det inte.

Bloggen stod tom igår av den enkla anledningen att jag inte hade orken. Största delen av dagen spenderades framför tv;n/ datorn/ i sängen. Gick ut i solen vid 1, men den försvann efter 20 minuter (som vanligt). Dock har jag ju tagit igen det idag hehe. Nu ska jag lägga ner datorn igen och stänga ögonlocken, återkommer väl senare!






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?