☼ ☼ ☼

       2011-04-21 | 21:24:48 | KOMMENTERA HÄR! (1) | PERSONLIGT

idag var en bra dag, en mycket bra dag. Den började med uppstigning i sådär lagom tid, följt av pannkaks-lagande (pannkakorna blev total misslyckade, hälften blev brända & andra hälften typ "ofärdiga"). Vid 13-slaget (ohh vad vuxet det lät haha!) mötte jag natta för att cykla vidare till alnarpsparken. Vi hade en rolig /mysig /solig /trevlig /underbar dag tillsammans! Med glass, muffins & päronsaft satt vi (tjockisarna) på en filt i solen och snackade och solade i två timmar. Efter det gick vi runt i parken & fotade lite, natta fick offra en hel del haha! Som sagt myket mysigt, bilder (fler än de nedan) kommer senare!

bloggningen har ju inte varit på topp nu de senaste dagarna, dels för jag varit ute & solat & levt livet & dels för att jag håller på att "lära mig photoshop". Dessutom har jag fixat en del med designen o.s.v.







Postat av: Nathalie

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie hihi :D fler såna här dagar! och då ska jag ha på mig andra byxor. Japp så är det pussssssssssssssssssssssssssss

/ 2011-04-21 / 22:34:09 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?