every day I'm shuffelin'

       2011-04-04 | 14:51:35 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

måndag idag då (ifall någon missat det). Skoldagen bestod endast av 2 föreläsningar - en som ändå var ganska okej som handlade om de mänskliga rättigheterna, typ. Han berättade om hur svårt de har det i andra länder o.s.v. Den andra var fett dryg! Där var en tjej som skulle informera oss om knark i typ en timme, som hade en röst som gav en huvudvärk. Såklart så skulle alla i rummet argumentera mot henne och så vidare = fungerade lika bra som sömnpiller. Efter det skulle vi egentligen stannat på skolan i över en timme för att diskutera i små grupper med sjuksköterskan i 40 minuter. Men eftersom vi skulle slutat direkt efter föreläsningen om det inte varit för samtalen så lyckades vi övertala vår lärare att ta det en annan dag.

Så jag & linnea gick till mc donalds för att äta lunch och snacka (aldrig i livet att jag skulle äta nån sej-fisk med romsås eller vad det nu var). Klockan 1 var jag hemma i lomma igen, då sken solen så jag passade på att gå ut i trädgården ett tag, efter det städadade jag rummet och nu ska jag skriva klart APU-rapporten. Ikväll (+2 gånger till) efter maten ska jag bege mig till konsum för att träna ännu mer på att sitta i kassan. Om det går bra så kommer jag även få sommar + helg/kväll jobb där! Lite drygt dock att vara där till nio på kvällen utan att få betalt, men det är sånt man får ta!






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?