lalala

       2011-04-10 | 19:49:59 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

jag har suttit här nu i kanske en kvart och försökt komma på hur jag ska inleda detta inlägget så ja, såhär blev det. I fredags va jag med natta, stack och kollade på ''solnedgången'' i storm haha så jävla typiskt oss. Sen stack vi till konsum, köpte present till alija (te & en kopp med en smiley på, bara för att haha!) och gurka, dippa och morötter. Jag kände för att vara nyttig så ja då fick natta gå med på det hehe... När vi kom hem till mig kollade vi på easy A och efter det gick vi in på hennes blogg från typ 8:an hahaha! Sen stack hon hem vid halv ett och strax efter det kunde jag inte hålla mig vaken mycket längre.

Igår vid 7 tog jag bussen till bunkeflo för att ta mig vidare på 19års fest. Väldans trevligt var det,  åt tårta, spelade alias, charader och fick besök av polisen hehe. Hoppas att du gilla din present alija & du hade det roligt! :D (vet att du läser detta haha) spenderade även natten i alijas källare, under hela kvällen hade de skrämmt mig att där va fullt med spindlar, kul! Sen åkte jag hem i alijas bil vid 12. När jag väl var hemma så satte jag mig på altanen med matteboken och med ett fotbad och solade, fick faktiskt ganska mycket färg! Klockan 3 kom mormor och morfar på besök, åt grillat ute på altanen, mycket mysigt.

Imorgon är jag ledig från skolan, så då ska jag plugga lite, träna och dra mig mot konsum vid fem för att jobba till 8. Hoppas på att vädret blir lika bra imorgon så jag kan sitta ute och få ännu mer färg! Bilder från EXAKT ett år sedan... HAHAHA!!!





Postat av: Alija

Presenter var klockren emma! tack så mycket :D

Hur visste du att jag läste? hahahaha

/ 2011-04-11 / 15:48:07 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?