onödigt prat, eller ja... skrivande

       2011-04-13 | 23:03:10 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

jag har pendlat mellan att blogga / inte blogga nu i tre timmar ungefär. Har inget att berätta / visa / skriva om direkt men kör på ändå! Skoldagen var ganska så ointressant, eller riktigt ointressant i vår klass blir det typ.. aldrig? Men med tanke på de utomstående känns det lite onödigt att ta upp. (nä jag vet inte vad jag babblar om, men jag kände mig väldigt viktig och vuxen där ett tag, haha ehh... Ja!) Efter skolan stack jag till gymmet. Lite smått stolt faktiskt för jag trodde aldrig jag skulle kunna slita mig från soffan med mina magsmärtor, men det gjorde jag! Ännu mer förvånad blev jag när jag satte mig med sv-boken & läste en stund innan maten... Varför lyckas alltid mina ögon vilja sluta sig när jag läser den boken?

Efter jag ätit så blev jag så sjukt seg, helt slut i kroppen, kände av yrsel och huvudvärk, har fortfarande inte släppt! Wellwell... Jag ligger faktiskt ganska bra till när det gäller läxor & prov o.s.v. för tillfället - skickade in APU-uppsatsen för några timmar sedan (TVÅ DAGAR innan sista inlämningsdatum), matten känns faktiskt helt okej för en gångs skull, jag har läst till s. 73 i flugornas herre & kommit en bra bit på grammatikdelen i engelska... Care på den ja! Jag visste att detta inlägget skulle bli hur långt som helst trots min fina lilla inledning haha!






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?