pååskaftöön

       2011-04-23 | 15:42:22 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

man läser överallt hur folk åker till sin släkt på olika ställen. Jag antar att jag får vänja mig vid att det bara blir vår familj vid påsken flera år frammåt. Alla högtider är så satans jobbiga... Hela släkten är i bitar och det gör så jävla ont att tänka på det. Jag menar inte att vara sådan "stämningsdödare" men det är som en hel bit av mitt liv saknas.

trots detta är livet ganska så underbart just nu. Jag hade inte förväntat mig ett såhär bra lov, ganska sjukt vad sol & bra väder kan göra med ens humör! Även om jag inte gjort något speciellt så är jag helnöjd med denna veckan. Dagen har spenderats på altanen (precis som alla andra dagar haha!) med ett glas is-vatten och jordnötter. Passade även på att sitta under parasollet med datorn och engelskan! Imorgon ska jag jobba mellan 15-22, make some money.

Btw så är den nya designen på G!






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?