quiet little voices

       2011-04-27 | 20:25:26 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

funderar på att skita i allt och kolla på det nya one tree hill avsnittet. Engelsk-provet gick i princip åt helvete. Jag har slarvade som faaan! Sen hatar jag när man får för sig att ett ord stavas på ett visst sätt, så ändrar man alla svaren. För att sen komma på att det nog var rätt ändå (när provet redan är inlämnat). aahhh jag som va tvungen att verkligen sätta detta provet... Nä nu skiter jag i detta, haj.




Postat av: linda

det är bra med mig, hur är det själv? :)

å ja, det är jättehärligt att vara ute nu ju!

/ 2011-04-27 / 20:55:05 / http://mylifeaslinda.blogg.se/

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?