r o o o b r i k

       2011-04-12 | 20:22:28 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

sitter & kollar genom glosorna till morgondagen, känner att jag måste satsa allt när det gäller engelskan he he. Vilket fall som helst har dagen bestått av illamående, skratt, aggresionsproblem (fick inget kaffe imorse haha!), huvudvärk och mensvärk - jag är så jävla positiv! Hade tre lektioner idag, på svenskan satt jag, emma & linnea & hade högläsning i ett grupprum haha mobbat eller vad? Efter lunchen var det engelska & den muntliga delen i nationella proven som gällde. Gick ändå helt okej, betyget återstår att se. Slutligen hade vi media, vi skulle redovisa men jag hade inte gjort den uppgiften hehe, IG på mig...

Igår fick jag reda på att jag ska jobba till helgen! Både fredag och lördag, aningen surt men ingen annan kunde. Så direkt efter skolan på fredag ska jag sitta i kassan / packa upp varor fram till klockan tio på kvällen. Och på lördag blir det att gå upp klockan 6 för att vara där när de öppnar till klockann tre. Efter det ska jag SOVA! en positiv sak är åtminstonde att efter det är det påsklov!

nu ska jag slita mig från att läsa folkets statusuppdateringar på facebook & blogginlägg, borde inte vara så svårt kan man tycka... Och börja plugga på engelskan & läsa 30 sidor i boken flugornas herre (uppgift i svenska att "tänka medans man läser & märka ord").







vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?