collide

       2011-04-25 | 21:04:47 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

har precis dykt ner i sängen med en kaffekopp efter att ha duschat efterlängtade duschen, logiskt hehe. Dagen har spenderats i malmö med min kusin. Vi var så jävla duktiga ska ni veta haha! Vid halv 12 körde pappa mig till heleneholm där vi (jag & camilla då alltså) gick på friskis & svettis - gymmet där vi även träffade vickii. Ganska stor skillnad mellan det stora & de lilla i lomma haha! När jag testat alla maskiner jag ville testa och sagat klart i omklädningsrummet slog klockan halv2, om inte mer? Så vi gick till mc donalds, dock beställde vi ceasarsallad istället för massa onyttigheter!

När vi ätit färdigt bestämde vi oss för att GÅ hem till camilla, så det gjorde vi! Det var långt hem. Tog 40 minuter & vi var trötta från träningen redan haha! Men sol fick vi iallafall (brände mig :(). När vi kom hem vid 4 la vi oss på gräsmattan & solade tills solen försvann bakom hustaket. Efter det åt jag där för att sen springa till bussen, som jag missade.. Så camillas mamma skjussade mig till buss nr. 2! Nu ska jag gå och ta en huvudvärkstablett -> plugga engelska & tagga skola imorrn, wiiiiiiie.






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?