meeep

       2011-04-28 | 12:28:03 | KOMMENTERA HÄR! (2) |

vaknade illamående imorse, så blev ingen skola för mig idag inte. Har försökt få till det med den nya designen nu hur länge som helst, vet exakt hur jag vill ha det men det blir bara fult. Hade en header som var i princip klar. Men datorn började hacka så var tvungen att starta om den, då jag inte tänkte på att spara allt he he.

Min musiksmak har alltid varit ganska så blandad, men just nu är det lite lugnare /"mysiga" låtar som jag fallit för. Har hittat en del "nya" favoritlåtar på senaste tiden och jag tänkte dela med mig lite:


bruno mars - today my life begins       |       adam lambert & kris allen - no boundaries      |       james morrison - please don't stop the rain


howie day - collide                    |                           laura izibor - if today is my last                          |                    michael buble - everything

..... och nu, den bästa av alla, enjoy:

HAHHAHAHHAHA han gör min dag!!!! nu ska jag koka nudlar!




Postat av: Linda

HAHHAHAHA jag döör, och kan verkligen se dig sitta och asgarva åt honom. Dreamguy ohyeeeeaah :D Love u <3

/ 2011-04-28 / 18:17:58 /
Postat av: linda

haha ja då är det kanske inte så kul, själv har jag blivit lyckligt lottad med riktigt bra pigment, haha ;)

/ 2011-04-28 / 18:46:31 / http://mylifeaslinda.blogg.se/

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?