bara för att

       2011-12-21 | 22:03:19 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

jag kan sova hur länge jag vill imorgon & lägga mig jätte sent idag (busigt). Bara för att jag fått tillbaka min skoldator från lagning, efter 1,5 veckas väntan. Bara för att jag har varit en dålig bloggare, sorry sorry. Bara för att det snart är julafton OCH min födelsedag snart. Bara för att jag inte har några större bekymmer just nu. Okej nu orkar jag inte mer.

Jag vet att här har varit tomt under en vecka nu. Men mitt liv är så ointressant. Jag har tänkt lite på om jag ska lägga ner bloggen, men jag vet att jag kommer sakna att skriva av mig. Så så blir det inte, bra va? Jag känner att detta kan ju inte vara särskillt roligt att läsa, idag har jag gjort det, nu ska jag göra detta och imorgon väntar dedära. SÅ jag ska faktiskt försöka att skärpa mig nu och blogga för er, också, mina... 5 läsare. Nä men ja. Hejdå.
bildbriiiist





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?