gott nytt år!

       2011-12-31 | 13:56:52 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

whoop whoop är så taggad för ikväll/natt!! Om cirka 2 timmar kommer linnea hit och så ska vi fixa oss -> malmö & äta -> hjärup. Känns rätt onödigt att ta tåg och buss när det tar ca 10 min att cykla hehe. Detta året har varit otroligt bra, visst det har funnits motgångar och saker har sagts och gjorts som kommer ångras. Men mitt liv har faktiskt gjort en vändpunkt, jag menar nu kan jag tänka mig åka till lund, jag använder jeans nästan varje dag och har bevisats att det är gott på subway - saker som jag inte tyckte om innan! Även kommit närmre många vänner och förlorat en del. G+ barnet har blivit stude & jag har lyckats skaffa mig ett jobb. Ett bra år!
Med detta önskar jag er ett gott nytt år my loves så hörs vi 2012 höhö! ♥







vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?