life is what happens while you're busy making excuses

       2011-12-29 | 00:15:16 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

dag 1: jobb dag 2: jobb dag 3: julafton dag 4: jobb dag 5: tränade med lilli -> bio & subway med ida dag 6: min födelsedag dag 7, alltså idag: träffat natta.

en liten sammanfattning av mitt lov änsålänge. Det är så jobbigt när man inte bloggat på ett tag för man vet lixom inte var man ska börja. Och ändå så har jag tänkt ut detta inlägget i huvudet först, ajja. I måndags var jag först och lämnade en nyckel på jobb, innan jag skulle ta bussen till Malmö. Där mötte jag lilli, så tog vi bussen till stadion för att träna. Jag fick även min födelsedagspresent av henne; 2 hårinpackningar, ett svart nagellack och ett silvrigt, som jag faktiskt önskat mig! Efter ett jobbigt träningspass skulle vi ta 3an till södervärn. Den jävla bussen alltså, man vet ju aldrig det rätta hållet att hoppa på (den går ju runt och runt och runt hela tiden, där av namnet ringlinjen). När lilli åkt hem gick jag och ida till subway och åt. Kakorna var slut :'(. Tjugo över 6 började bion, vi såg "new years eve" - förutsägbar, men bra. Sedan kom jag hem lagom till att alla grattis-inlägg började invadera min logg på facebook.

Min födelsedag inleddes med skönsång av mamma & brodern, följt av familje frukost = pannkakor med grädde (snarare grädde med pannkakor). Öppnade mina paket, städade, skrev tack till alla grattis-inlägg, hjälpte till med maten, duschade, fixade mig, tog egobilder, hade gäster, åt tårta osv osv osv. Idag när jag vaknade ringde jag hit natta, så vi kunde planera lite och byta julklappar! Jag fick en jordgubbs duschtvål från bodyshop som luktar u-n-d-e-r-b-a-r-t!! Och ett marabou hoho. TACK NATTA (vet att du läser) har sniffat på tvålen regelbundet under dagen och jag är kär. Resten av dagen har jag spenderat vid tv;n och datorn. Håller faktiskt på med en ny bloggdesign!! Shiiiiit va långt inlägg...

Här är en bild på min födelsedagsfrukost:




Postat av: Natta

ohhhhhhhhhhhhh så bra att du gillade den :D :D :D :D

/ 2011-12-30 / 10:34:47 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?