swimming with sharks

       2011-12-13 | 23:10:55 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

2 ointressanta dagar har passerat sedan sist - betygsamtal, tränat, haft engelska med 4 andra i klassrummet (pga nationella prov matte C), tittat på lärarnas luciatåg & gjort ett matteläxförhör. Har även lämnat in skoldatorn på lagning, äntligen! Min facebook har blivit jättekonstig, den tar bort mina kommentarer, visar samma händelser hela tiden och ibland på saker som inte ens "hänt". Irriterande faktiskt. Har försökt skriva på psykologiarbetet 2 dagar i rad nu (sammanlagt typ 2 timmar, men ändå) och har inte skrivit något alls! bara samlat ihop fakta som antagligen inte ens har med saken att göra.. bra där!
HAHHAHAHAHHAA........ Denna bilden är döpt: bbääbiskärlejk § har kollat genom lite på min "gamla dator"





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?