babbel

       2011-12-02 | 23:20:49 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

åh så trött jag är! tog bussen 07:10 imorse så det förklarar nog en del! anledningen till detta var att vi skulle öva på vår romeo & julia pjäs. Tyckte att alla gjorde ett bra jobb, men tydligen räckte det inte till... Aja, på rasten efter engelskan satt jag & linnea och arbetade med vårt projekt. Såå bra det blev! Efter det stod psykologi på schemat & sen stannade jag, ida, sara & jonas i skolan för att öva på en redovisning. Eller ja, egentligen är det att vi ska hålla i en lektion på 20 minuter.. Men det är ju nästan samma sak. När jag kom hem somnade jag på soffan. Det var skönt. Nu har jag chillat resten av kvällen, har sjuk huvudvärk!
Nu: how i met your mother. Imorgon: träna med linnea -> träffa natta -> plugg, sad but true (och beroende på vad jag & natta ska hitta på hehe). På söndag: date med matteboken, memorering av litteraturen under upplysningen & lite projektarbete.





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?