born this way

       2011-02-28 | 21:29:59 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

kände mig krasslig i morse så jag stannade hemma från skolan. Den  mysiga hostan och huvudvärken har satt sig fast hela dagen, kul! Så istället för att gå upp kollade jag två avsnitt av OC & låg kvar till 12 hehe.. Resten av dagen spenderades med huvudet ner i matteboken, texterna till nk-provet & median. Inte för att det gjorde mig mycket klokare men sånt är livet. Imorrn fyller lillskiten till bror 13 år, så ska se till att vara extra jobbig! :D
Nu ska jag läsa lite bloggar och sådant innan sängen väntar (sitter i sängen med datan men det är bara detaljer). Btw så är jag redan sugen på ny design, får se hur det blir med de men lite små ändringar går nog att fixa.


dock gammla matte-tal, men vem bryr sig egentligen? :D






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?