borta bra, men hemma bäst

       2011-02-27 | 00:18:17 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

stämmer in på hur jag känner just nu haha! Riktigt skönt att vara hemma fast än det var kul att åka iväg. Har suttit 3 st. på baksätet i en bil i cirka 15 timmar = nackspärr! När jag kom hem tvättade jag av mig, tog på ansiktsmask & noppade ögonbrynen, så nu känner jag mig som en människa igen hehe…

tänkte faktiskt blogga i veckan, men tydligen funkade bara det trådlösa nätverket i mamma & pappas sovrum & resten av sällskapet (4st) fick dela på en sladd. Så när jag väl satt vid datorn hade jag annat för mig. Denna veckan för mig har varit full av humör-svängningar, både från min och övriga familjens sida. Vädret har varit perfekt alla dagar utom en dag då livet var ett helvete hehe… Lyckades få till en sjudundrandes förkyldning också sådär första - andra dagen, så stannade hemma en dag (kan erkänna att en del var p.g.a. att jag inte hade lust för att åka skidor i snöstorm).

Fick även d-a-m-p på britterna ett tag – en av dem 734803 som fanns där pratade precis som Drippy i wild child. Pratade ungefär såhär: dat was sååååuu funneeeey – sen sa hon det sådär 5 gånger & liften va full så såklart satte hon sig på mitt lår, bokstavligen. Total pressad. Alla andra britter höll på att skrika överallt, tränga sig i köer, ställa sig med sina skidor PÅ mina skidor, sjunga Bruno Mars låt: just the way you are ASFALSKT – men byta ut you mot I (cuz Im amazing just the way I am). De kunde verkligen hela låten. Okej nu ska jag sluta snacka massa gojja… nu fick jag denna resan att låta jätte negativ haha men det var den inte, för det mesta! Har ett tjugotal bilder också men jag tror jag lägger upp dem någon annan gång, nu ska jag se OC, sen väntar kudden på moi!

m i t t   f i n a   s k r i v b o r d . .






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?