°• ·

       2011-02-10 | 23:00:23 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

fått lite klagomål nu på min bloggning *host* alija *host*. Den har tydligen varit tråkig (okej det kan jag faktiskt hålla med om) och bara innehållt plugg osv osv osv. Därför ska jag inte nämna det mer i detta inlägg! :D

Jag har fått min experia x8 nu, jag är käär! Riktigt nice, tyvärr ger den mig sömnproblem... men det är en annan femma! Imorrn ska jag ta bort stygnen från ryggen så jag slipper skolan för hela dagen, wiiho. Sen på kvällen kommer min saknade lilla skitunge hit & umgås med mig, trevligt trevligt. Är lite smått arg för att jag inte fått se nya one tree hill avsnittet än, that kind of sucks! Hmm ja nä nu har jag inget mer att säga, ska snart lägga mig i sängen & nanna kudden - trötttjej.se






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?