hey baby I think I wanna marry you!

       2011-02-15 | 20:20:03 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

jajaja ny design igen! Behövs bara några detaljer till - till exempel länkarna vid headern som ej är klickbara, ÄN. Ska fixas någon gång när jag har tid. Har precis vatt ute på en powerwalk som paus från pluggandet, nu ligger jag i sängen med en stor kopp kaffe brevid och ska snart fortsätta. Imorrn står idrott, engelska och kolla på film på schemat. Sen har jag lov! :D

lite bilder jag fotade genom bilfönstret i lördags. Blev så sur när jag såg himlen och tänkte; faan att jag sitter i bilen och inte är ute just nu, hittade perfekta motivet! (det var faktiskt finare "irl" än det ser ut hehe) så ja resultatet hade kunnat vara bättre men.. ja :D






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?