hey, oh let's go

       2011-02-18 | 14:00:00 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN


finaste bilden ever! :D
just nu sitter vi antagligen i bilen & väntar på att få åka på båten, eller ja inte bokstavligt ÅKA PÅ men ni fattar ;) detta är nämligen ett tid-instält inlägg. Eftersom jag inte vet när jag har tillgång till internet igen så tänkte jag att det var smart! Dessutom kommer hela min fredag (idag) bestå av att packa & sitta i en bil. Jag tycker att den första bilden stämmer ganska bra på vår familj förutom att vi inte har varken en hund eller bebis. Men tanten / gubben som kör är ganska lik pappa & ganska likt josse att sitta bak & fram i baksätet!
hahaha okej jag tror jag ska sluta skriva nu... Ni får iallafall ha det så bra här i sverige medans jag är i österrike & dricker en ISKALL cola på ett soldäck i backen när solen smeker mitt vackra osminkade ansikte! :D





Postat av: Natta

hahahaahahahah! vilken blid!!!!!!!! hahaha, men ha det zuperbra!!!!!!!! hihi

/ 2011-02-18 / 18:09:02 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?