hit the lights

       2011-02-07 | 22:52:00 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

engelska √
idrott √ (nästan)
reportage √
APU-plats √
matteprov -
två kapitel
sv-redovisning - ska börja på imorgon
excellprov
nk-prov
- inte ens börjat öva
läxförhör på lagar & tidningens historia - inte läst
konfliktuppsats (minst 3s.) - inte ens börjat

jag som trodde att jag låg bra till haha, men tydligen inte... Har suttit och sammanställt en intervju (svårare än det låter, faktiskt), räknat matte, skrivit om muskler & sammanfattat en text som är skriven från 3:e person -> huvudrollens synpunkter, typ. I runt 4 timmar nu, trodde jag hade hunnit med mer haha! Jaja nu väntar sängen, skola mellan halv11 & fyra imorrn, wiiie. (okej jag vet att andra har det värre, men jämnfört med det förra schemat så suger det)

( s m å t t   m o b b a d e )  b i l d e r   f r å n   i   l ö r d a g s






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?