sportlååv

       2011-02-16 | 22:09:36 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

såjajaja då har jag sportlov nudå, asnajs! Är klar med konfliktuppsatsen nu, iallafall till 90%. Måste kolla genom och skriva om en liten punkt till sen slipper jag den. Idag i skolan hade vi först idrott, fick utföra vårt träningspass så det var typ eget ansvar. Slutade med att jag tränade mage och rygg i princip hela lektionen, känner inget i magen just nu men jag vet att jag kommer göra det imorrn - hej träningsvärk! Sen sista lektionen kollade vi på en film som heter precious den var hemsk, att folk har det så hemma på riktigt, usch!

Den handlar om en tjej som drömmer om att bli känd, men hennes mamma trycker ner henne hela tiden - kallar henne fet, osmart, slampa och så vidare. Dessutom slog hon henne flera gånger per dag - hemskt. Hennes pappa våldtog sin egen dotter och gjorde henne gravid 2 gånger. Somsagt hemsk, men bra. När jag kom hem bakade jag kladdmuffins, såå gott! Sen pluggade jag ett tag.

Är ju ledig imorrn, ska försöka att inte plugga hela dagen, men antagligen blir det så :$. Nu ska jag se på det nya one tree hill avsnittet & sen blir det nog sängen - trött som fasen.






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?