twinkle twinkle little star

       2011-02-04 | 22:57:35 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN



min, min, min på söndag! :D

pappa ska iväg på söndag och köpa en xperia x8 till mig :D tyvärr så kommer jag behöva betala halva. Men han tyckte synd om mig att jag skulle behöva gå runt en hel månad utan att köpa något så därför kommer jag "betala av mobilen" nu i 3 månader framåt, great.

jajaja har inte mycket mer att säga, uppdateringen har kind of sugit på grund av allt studerande. Bättre kommer det nog inte att bli... Fett stressad över alla skolarbete, prov osv. men det löser sig alltid! Imorrn ska jag & natta till lund och fönstershoppa, ingen av oss har pengar som vanligt haha... Sen på kvällen kommer mormor, kerstin, per & morfar hit för att fira mammas födelsedag.






vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?