bara för att klaga lite

       2011-07-23 | 22:54:28 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

mina fötter är jätte kalla men hela överkroppen är jättevarm. Mitt huvud exploderar snart.. trots alla tabletter och vatten jag fått i mig. Min näsa är så täppt så jag måste andas med munnen öppen, vilket gör att jag inte bara ser jättedum ut utan blir torr i mun och hals = tappar typ rösten. Nämde jag att huvudet bultar? Det gör det, som satan. Dessutom skakar jag som en dåre av alla astma mediciner jag tagit. Det värsta mitt på allt detta är att jag ska jobba imorgon. Måste gå upp klockan sex. Bara för att resten av personalen har semester (ja jag hoppas att ni läser detta).
Oj vad arg jag verkar vara just nu. Det är jag inte. Bara lite. Jag är arg på mig själv, utan någon direkt anledning. Ska sluta skriva nu och kolla på one tree hill istället!





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?