mitt 300:e inlägg, wiho

       2011-07-13 | 22:29:52 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

fick sånt händer-bara-nån-enstaka-gång-i-livet-ryck denna kväll. Jag har städat hela rummet just för att jag kände för det. Till och med gaderoben!! Ska faktiskt fortsätta genom att rensa hårdisken på min bärbara, har så mycket skit sparat... Idag jobbade jag från tio till två, lite lagom lång arbetsdag ju! Efter jag ätit så träffade jag linda en liten stund & när jag kom hem igen såg jag att jag fått hem mina close-up filter +10 och +4, niiiice! Imorgon börjar jag jobba klockan sju. Behöver lära mig hur man öppnar osv... Slutar åtminstonde tidigt!




Postat av: Anonym

Fin headder :D

/ 2011-07-21 / 01:24:31 /

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?