phish food

       2011-07-19 | 23:11:07 | KOMMENTERA HÄR! (0) | DAGBOKEN

har inte skrivit på ett tag, har haft fullt upp med att jobba och annat nice. Igår var det meningen att jag och pernilla skulle ha myskväll men så blev det inte riktigt haha! Vid 9 var vi påväg till malmö & det hela slutade med 3 timmars sömn, från halv 7 till 10.. Då en viss persons alarm började tjuta (jag vet att du läser detta haha!) men hade iallafall en trevlig kväll/natt/morgon! :D mamma och pappa är just nu i amsterdam & jag har huset för mig själv. Ska jobba kl 10 imorgon så har bäddat ner mig i soffan med en ben&jerry och försöker bota huvudvärken. Man mår som man förtjänar...





vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?