trött tjej!

       2011-07-10 | 23:13:56 | KOMMENTERA HÄR! (1) | DAGBOKEN

ahhh jag hade heeeelt glömt bort att jag skulle jobba idag. 10 över 4 ringde mobilen och jag var tvungen att släppa allt jag höll på med för att ta mig till konsum, 17 över satt jag redo i kassan! Riktigt tur att jag faktiskt var hemma när de ringde, hade faktiskt precis kommit hem från lund efter att ha lämnat pernilla vid centralen (snäll pappa man har som körde henne dit). Ännu mer tur var det att jag inte följde med till Höör (vi var lite inne på det) för då hade det verkligen inte tagit 7 minuter att ta sig till jobb hehe. Wellwell, jag är hemma nu iallafall och är jättetrött. Såg precis på mitt schema att jag ska jobba imorgon med...
Tänkte vänta med att lägga upp bilderna från gårdagen och alla inköp för nu ska jag sova!





Postat av: Åvald

Trött flicka är trött :<

/ 2011-07-11 / 03:08:37 / http://ovald.blogspot.com/

vad heter du?
stammis?

ifall jag känner för att maila dig, så behöver jag din epost-adress!

din blogg?

till sist, vad hade du på hjärtat?